Sunday, May 20, 2007

Ingenting varer evig

er det noko som heiter, samtidig er det ingen regel utan unntak. Men dette høver vel best til regelen...

Det skjedd igjen! Bilen (til Einar) har ikkje vore heilt i orden.. Denne gongen var det ein bensinslange som var litt gamal og morken. Men den ordna eg i ettermiddag. Det er ikkje så lenge si den same bilen fekk seg ein bulk framme på ventre sida, av den grunn at eg møtte på ei dama som ikkje såg seg bakover i det ho skulle rygga og parkera:( Det er heller ikkje så lenge sidan me (mine sysken, Ashlee og eg) var i Sverige og fekk trøbbel med bensinpumpa..

Eg trur eg har dårleg innverknad på bilar og slikt:( Og eg har fått erfara at alt ikkje kan vera evig. Samtidig er eg blitt monaleg betre på å fiksa det som ikkje verkar! Kven skulle tru det! Så det er aldri så gale at det ikkje er godt for noko. Men likevel likar eg det best når ting verkar som det skal!

5 comments:

Unknown said...

hmm.. du får de te du.. låna deg bil så ikkje virka.. jammen godt du klara ordna di då ;)

Birte said...

Du e goe!! Me e alle så stolte av deg!!!;) Go helg foresten!! KLem

Åsen said...

Eg må seia at eg er imponert over alt du får til :D Sjølv om det heng eit eller anna over deg, som gjær at det meste du kjører går sund.. :P

Birte said...

Syns d e på tide at du og oppdatere bloggen din nå... har gått ei stund!! ;) har jo vertfall ein fin tur fra sommeren å fortelle om!! ;) snakkes

Åsen said...

På tide med ein update, Marit? Må sei meg enige med Birte.